Welcome to Flightinfo.com

• Register now and join the discussion
  • Friendliest aviation Ccmmunity on the web
  • Modern site for PC's, Phones, Tablets - no 3rd party apps required
  • Ask questions, help others, promote aviation
  • Share the passion for aviation
  • Invite everyone to Flightinfo.com and let's have fun

Spirit emergency?

• Thread starter Thread starter atldc9
  • Start date Start date
  • Watchers Watchers 3

Welcome to Flightinfo.com

• Register now and join the discussion
  • Modern secure site, no 3rd party apps required
  • Invite your friends
  • Share the passion of aviation
  • Friendliest aviation community on the web

atldc9

Well-known member
I saw this today, anyone know if the FO made it?

FAA FSDO: DENVER, CO (NM03) Entry date: 01/11/2005 ******************************************************************************** ** Report created 1/11/2005 Record 2 ** ******************************************************************************** IDENTIFICATION Regis#: 832NK Make/Model: MD80 Description: MD-81/82/83/87/88 Date: 01/10/2005 Time: 0500 Event Type: Incident Highest Injury: None Mid Air: N Missing: N Damage: None LOCATION City: DENVER State: CO Country: US DESCRIPTION ACFT WAS ENROUTE FROM DETROIT TO LAS VEGAS WITH A BURNT SMELL IN THE COCKPIT. FIRST OFFICER BECAME UNCONSCIOUS AND ACFT DIVERTED TO DENVER. OFFICER WAS TRANSPORTED TO HOSPITAL WHERE HE WAS DIAGNOSED WITH A HEART ATTACK. DENVER, CO INJURY DATA Total Fatal: 0 # Crew: 3 Fat: 0 Ser: 0 Min: 0 Unk: 0 # Pass: 0 Fat: 0 Ser: 0 Min: 0 Unk: 0 # Grnd: Fat: 0 Ser: 0 Min: 0 Unk: 0 WEATHER: NOT REPORTED OTHER DATA Activity: Business Phase: Cruise Operation: Air Carrier Departed: DETROIT, MI Dep Date: 01/01/1900 Dep. Time: Destination: LAS VEGAS, NV Flt Plan: Wx Briefing: Y Last Radio Cont: UNKN Last Clearance: UNKN FAA FSDO: DENVER, CO (NM03) E

FIRST OFFICER BECAME UNCONSCIOUS AND ACFT DIVERTED TO DENVER. OFFICER WAS TRANSPORTED TO HOSPITAL WHERE HE WAS DIAGNOSED WITH A HEART ATTACK.

Wow... Anyone know how the FO is doing???

That absolutly sux my dad died of a massive heart attack 6 days after his first class physical with EKG. My thoughts go out to his family.

Latest resources

Back