Welcome to Flightinfo.com

  • Register now and join the discussion
  • Friendliest aviation Ccmmunity on the web
  • Modern site for PC's, Phones, Tablets - no 3rd party apps required
  • Ask questions, help others, promote aviation
  • Share the passion for aviation
  • Invite everyone to Flightinfo.com and let's have fun

Norsk hjelp?

Welcome to Flightinfo.com

  • Register now and join the discussion
  • Modern secure site, no 3rd party apps required
  • Invite your friends
  • Share the passion of aviation
  • Friendliest aviation community on the web
Hviste jammen ikke at det var så mange Norske Troll over her.
Jeg har også prøvd å få job med AirTran, har en veldig god venn som er instruktør der, og jeg fløy MD80 for SAS i 5 år frem til JL fant ut at han ville kjøpe opp Braathens og alle andre flyselskap og si opp 300 piloter i SAS istedet.

Jeg prøver meg på Pinnacle nå for å se om jeg kommer inn tidsnok til å få tak i en kapt. slot.

Vi får sette opp en egen link og prøve å hjelpe hverandre slik som militær gutta gjør, de snapper jo opp nesten alle jobbene med FedEx.

Skål.
 
Jeg er ikke norsk men jeg kan forstå hva de skrev her! Hehe jeg har noe norske venner og har vært to ganger i Norge. Hvor mange penger kan man tjene med et flyselskap i europa? Er det mer enn her? Jeg tenker noen ganger om å fly i europa, men min kone vil aldri flytte seg der...
 
naviator said:
Halloen folkens,

Er det noen norske piloter som jobber for JetBlue, Southwest, UPS som har gode raad og tips for ein annan nordmann som onsker aa ta steget fra charter til dei store gutta?

Anyone!?

Paa forhaand, hjertelig takk.

Right on, bra! I get da stuff you spreadin, by brother from another Norse mother!
 
Whoa, that's pretty cool. How do you get the little o over the letters.

Easy, ya just change the keyboard to the language of yer liking, then hit the { key, voila, here is Å, Ø or Æ.

Ja mange Norker her.
Det er jo bra for fan.

Vi får sette opp et eget forum eller kapitel ja.

Jeg fikk meg nyling jobb for Tradewinds Airlines..Gakk rett inn i venstresetet, men hadde mye erfaring på flyet.

Vi er 11 Norske flygere som bor her i FLL området, det er også en håndfull i MIA.
Mye fine fester her ja...Trøndersk Kulturaften må vite.

vi snakes.
 

Latest resources

Back
Top